fredag 14 september 2012

Rosa tema...

Hej allihop!
Jag är lite seg med min inlägg här men ni får stå ut ;)
Festen var väldigt lyckad! Och vi fick faktiskt plats i min lilla lägenhet, alla 25 =)
Jag fick så många fina inflyttningspresenter! Oj ja alldeles för mycket, mina fina vänner dom är dom bästa som finns =)
Ska visa er någon dag vad jag fick för nått.
Tänkte visa er lite bilder på lite av godsakerna som jag bjöd på ;)

Rosa godis! Hihi ser ni dom söta Hello Kitty-godisarna =) Kan säga att de som åt mest av godiset var två av mina killkompisar ;) tror dom passade på att äta rosa godis när det ändå bjöds på...tror inte att dom skulle köpa sig en påse med enbart rosa godisar till sig själva ;)
Jag & Sara (min kollega) tog oss en fördrink innan allt folk kom =)
Lite lättare men god mingelmat =)
Mumsig bål gjord på: Jordgubbslikör,Schwepes Russian,mynta,jordgubbar och vodka.
Snittar med tonfiskröra...
Rullarna uppe i ena hörnet var en succé! Kan verkligen rekommendera dom!
Recept på Ostrullarna

2 rullar smördeg (färdigkavlat)
1 liten västenbottenost ca 200g
1 stor creme fraich
gräslös
salt och peppar

Blanda ihop alla ingredienser till en röra, bre ut på smördegen och rulla ihop.
Dela rullen i ca 16 bitar och lägg på en plåt med bakplåtspapper.
In i ugnen i ca 20 min på 200 grader.

Hoppas att ni haft en mysig fredagkväll allihop!
Imorn ska jag jobba en stund uppe på Jutaboden och sen ska jag hem och få två nya tatueringar faktiskt =)
Ska ta kort och visa er, kom på att jag har nog aldrig visat mina tatueringar här på bloggen,..

Kramar ifrån mig

1 kommentar:

  1. Lät som en mysig tillställning...=)
    Snittarna blir att testa...mums !!
    Ha det bra !

    Kram Ninni

    SvaraRadera